کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
مدیریت ارتباط با مشتری (1390.) / رای ، آلوک کومار، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهرای ، آلوک کومار، نویسندهردهبندی کنگره :HF5415/5 /ر23م4 1390عنوان :مدیریت ارتباط با مشتری : بازمهندسی ارتباطات در فضای مجازیتکرار نام مولف :/نویسنده آلوک کومار رایترجمه و تدوین نورمحمد یعقوبی ... [و دیگران].ناشر:مشهد : انتشارات مرندیزسال نشر :1390.ناشر دیگر :زاهدان : دانشگاه سیستان و بلوچستانفروست :دانشگاه سیستان و بلوچستان ؛ ؛ ۵۸ صفحه شمار:213 ص.ویژگی :مصور، جدول، نمودار.شابک/شاپا978-6-00-106128-8قیمت :50000 ریالیادداشتعنوان اصلی: Customer relationship management : concepts and cases, 2008. کتابنامه. بازمهندسی ارتباطات در فضای مجازی.شناسه افزوده :یعقوبی ، نورمحمد (1354 -)، مترجم دانشگاه سیستان و بلوچستانموضوعها :اصفامشتریشناسی -- مدیریت ؛ خدمات مشتری -- مدیریتلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=11118زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت13650HF5415/5 /ر23م4 1390 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما