دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک


نتایج سرعنوان جستجو شده

   مرتب سازی     درج پیشنهاد خرید   پالایش جستجو   جستجو در منابع سایر کتابخانه ها
گسترش جستجو به رکوردهای فرزند
ارتباط بین قابلیت های مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات در شعب بانک ملت (1395) / شیخ الاسلامی ، زینب، نویسنده
بررسی و رتبه بندی رضایت مندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی مشهد از کیفیت خدمات (1395) / محمدخانی چوبدار ، سمیرا، نویسنده
بررسی سنجش کیفیت و ارزش خدمات بر رضایت مشتری با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه : اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی) (1398) / وطن خواه ، معصومه، نویسنده
بررسی پیشایندهای ادراک از کیفیت خدمات: تاثیر ویژگی های خرده فروشی آنلاین بر رضایت ، وفاداری و قصد خرید مجدد مشتری (1399) / تقی زاده خسرویه ، حسین، نویسنده
تاثیرکیفیت خدمات ،تصویربرندوارزش ادراک شده بروفاداری مشتری (مورد مطالعه مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب ارزی ریالی مشهد) (1397) / صفایی، سیدعلی اکبر، نویسنده
روند کاهش هزینه حسابرسی و تاثیر آن در کیفیت خدمات (1398) / ولی زاده ، محمد، نویسنده

کاربران آنلاین :