دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک


نتایج سرعنوان جستجو شده

   مرتب سازی     درج پیشنهاد خرید   پالایش جستجو   جستجو در منابع سایر کتابخانه ها
گسترش جستجو به رکوردهای فرزند
بررسی ارتباط تصویر ذهنی از برند سازمان با وفاداری مشتریان از طریق نقش میانجی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک(بانک سامان شعب شهر مشهد) (1395) / دادستان ، علیرضا، نویسنده
بررسی تاثیر تجانس برند بر وفاداری مشتریان محصولات ورزشی از طریق نقش میانجی ارزش ویژه برند (1396) / وصال ، سید رسول، نویسنده
تاثیر کیفیت خدمات ، تصویر برند و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری (مورد مطالعه مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب ارزی ریالی مشهد) (1397) / صفایی ، سید علی اکبر، نویسنده

کاربران آنلاین :