کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر خلق ارزش ویژه برند (1396) / موسوی ، سید عباس، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهموسوی ، سید عباس، نویسندهردهبندی کنگره :MBA /16A 1396عنوان :بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر خلق ارزش ویژه برند : مورد مطالعه : فروشگاه های زنجیره ای پروما و هایپرمی مشهدتکرار نام مولف :سید عباس موسویعنوان موازی :An Investigation of the Impact of Social Marketing on Creating Brand Equityسال نشر :1396مواد همراه :CDیادداشتکارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین المللشناسه افزوده :رجوعی ، مرتضی، استاد راهنما فرخی استاد ، مصطفی، استاد مشاورموضوعها :اصفابازاریابی ؛ بازاریابی اجتماعی ؛ برندها ؛ کیفیت برندهالینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12845زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA 16AMBA /16A 1396 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما