کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
تاثیر اتیکت های خصوصی و محرک های اقتصادی بر روی وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای منتخب شهر مشهد) (1395) / پیوه ژندی ، رضا، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهپیوه ژندی ، رضا، نویسندهردهبندی کنگره :MBA /18A 1395عنوان :تاثیر اتیکت های خصوصی و محرک های اقتصادی بر روی وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای منتخب شهر مشهد)تکرار نام مولف :رضا پیوه ژندیعنوان موازی :Effect of Private Labels and Economic Drivers on Customer Loyalty (Case Study: Chain Stores Selective in Mashhad)سال نشر :1395مواد همراه :CDیادداشتکارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین المللشناسه افزوده :حقی ، سیدرضا (1343 -)، استاد راهنما سعادت نیا ، فرهاد، استاد مشاورموضوعها :اصفااتیکت ؛ اتیکتهای خصوصی ؛ محرک های اختصاصی ؛ مشتریانلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12867زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA 18AMBA /18A 1395 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما