کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی تاثیر تجانس برند بر وفاداری مشتریان محصولات ورزشی از طریق نقش میانجی ارزش ویژه برند (1396) / وصال ، سید رسول، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهوصال ، سید رسول، نویسندهردهبندی کنگره :MBA /19A 1396عنوان :بررسی تاثیر تجانس برند بر وفاداری مشتریان محصولات ورزشی از طریق نقش میانجی ارزش ویژه برندتکرار نام مولف :سید رسول وصالعنوان موازی :Invetigating the Impact of Brand Loyalty in Sport Products with the Mediator role of Brand Equityسال نشر :1396مواد همراه :CDشناسه افزوده :رجوعی ، مرتضی، استاد راهنماموضوعها :اصفامحصولات فروشی ؛ تجانس برند ؛ ارزش ویژه برند ؛ وفاداری مشتریانمندرجاتکارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13098زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA 19AMBA /19A 1396 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما