دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک


نتایج سرعنوان جستجو شده

   مرتب سازی     درج پیشنهاد خرید   پالایش جستجو   جستجو در منابع سایر کتابخانه ها
گسترش جستجو به رکوردهای فرزند
بررسی تاثیر ادراک مصرف کنندگان ازبرندهای خارجی برقصد خرید محصولات (مورد مطالعه : خریداران جوان درصنعت پوشاک) (1396) / رضوانی ،مهلا، نویسنده
تاثیر نو آوری برند بر ارزش ادراک شده از طریق نقش میانجی کیفیت ادراک شده ، تجربه برند و شخصیت برند (1399) / حسنی ، احسان، نویسنده

کاربران آنلاین :