دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک


نتایج سرعنوان جستجو شده

   مرتب سازی        درج پیشنهاد خرید   پالایش جستجو   جستجو در منابع سایر کتابخانه ها
گسترش جستجو به رکوردهای فرزند
بررسی تاثیر آوازه ،شواهدو اعتماد به برند برترغیب به انتخاب بامیانجی گری تصویر برند(موررد مطالعه :بیمارستان های دولتی شهرمشهد) (1398) / وارسته خجسته ،محمدرضا، نویسنده
بررسی تاثیر شخصیت برند بر نگرش مشتریان با میانجی گری جذابیت برند (مورد مطالعه : موسسه اعتباری ملل) (1399) / ذاکری اصل ، مهدی، نویسنده
بررسی تاثیر نقش ابعاد برند خدماتی بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجی گری اعتماد برند (مورد مطالعه : مشتریان شرکت های تولید کننده ایمپلنت های ارتوپدی و ستون فقرات) (1399) / سمواتی ، سید روح الله، نویسنده
تاثیر نو آوری برند بر ارزش ادراک شده از طریق نقش میانجی کیفیت ادراک شده ، تجربه برند و شخصیت برند (1399) / حسنی ، احسان، نویسنده
تجزیه وتحلیل مفاد وچگونگی اجرای تفهیم نامه طراحی در آژانس های تبلیغاتی داخلی (بررسی موردی سه تفهیم نامه هویت بصری درتهران ومشهد) (1397) / گندمکار ،سارا، نویسنده
مطالعه و تحلیل فرمی و محتوایی دفترچه هویت برند ، بررسی موردی : دفترچه برند دانشگاه وندا (1400) / فلاح، سید رضا، نویسنده بازکردن سندنهایی_7.pdf

کاربران آنلاین :