دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک


نتایج سرعنوان جستجو شده

   مرتب سازی     درج پیشنهاد خرید   پالایش جستجو   جستجو در منابع سایر کتابخانه ها
گسترش جستجو به رکوردهای فرزند
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر تصویر و تناسب برند در قصد خرید مشتریان از برندهای ایمپلنت دندانی (1399) / شهسواری ، سیاوش، نویسنده
بررسی تاثیر آوازه ،شواهدو اعتماد به برند برترغیب به انتخاب بامیانجی گری تصویر برند(موررد مطالعه :بیمارستان های دولتی شهرمشهد) (1398) / وارسته خجسته ،محمدرضا، نویسنده
بررسی تاثیر نقش ابعاد برند خدماتی بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجی گری اعتماد برند (مورد مطالعه : مشتریان شرکت های تولید کننده ایمپلنت های ارتوپدی و ستون فقرات) (1399) / سمواتی ، سید روح الله، نویسنده
بررسی رابطه ی ارزش ویژه برند و تصویر برند با در نظر گرفتن نقش میانجی سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه : برند سانتم در مصرف کنندگان تجهیزات دندانپزشکی مشهد) (1398) / باغبان ، سارا، نویسنده
تاثیرکیفیت خدمات ،تصویربرندوارزش ادراک شده بروفاداری مشتری (مورد مطالعه مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب ارزی ریالی مشهد) (1397) / صفایی، سیدعلی اکبر، نویسنده

کاربران آنلاین :