عنوان اصلی: Handbook of CRM : achieving excellence in customer managementAuthor, [2006]
کتاب حاضر اولین بار در سال 1393 تحت عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» با ترجمه محمدابراهیم گوهریان، مریم خیردست توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است
کتابنامه: ص. [492]-500
دستیابی به تعالی در مدیریت مشتری
عنوان اصلی: Harvard business essentials: marketers toolkit the 10 strategies you need to succeed,c2006.
چاپ دوم: 1388.
عنوان روی جلد: مدیریت کسب و کار هاروارد جعبه ابزار بازاریابی و فروش: 10 استراتژی که شما برای موفقیت نیاز دارید...
مدیریت کسب و کار هاروارد جعبه ابزار بازاریابی و فروش: 10 استراتژی که شما برای موفقیت نیاز دارید