کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
101 راه برای تبلیغ کالا (1378) / هریس ، گادفری (1937 - م)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسههریس ، گادفری (1937 - م)، نویسندهردهبندی کنگره :HF6146 /ه4آ75 1378عنوان :101 راه برای تبلیغ کالاتکرار نام مولف :نویسنده گادفری هریس، گرگری هریس؛مترجم علی ضرغامناشر:تهران : انتشاراب علمی و فرهنگیسال نشر :1378فروست :مجموعه اقتصاد امروز ؛ ؛ ۵. صفحه شمار:176 صویژگی :مصورشابک/شاپا9789644172861قیمت :11000 ریالیادداشتعنوان اصلی . ...How to generate word of mouth advertising = 101 ways to promote چاپ دوم 1380شناسه افزوده :هریس ، گرگری (1962 - م) Harris ، Gregrey J ضرغام ، علی (1328 -)، مترجمموضوعها :اصفاآگهیهای تبلیغاتی شفاهی ؛ بازاریابی ؛ مصرفکنندگان -- رضایتلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=4090زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت12411HF6146 /ه4آ75 1378 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود 17819HF6146 /ه4آ75 1378 ن.2کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما روشهای اندازهگیری رضایت مشتری (1388) / کاووسی ، محمدرضا (1331 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهکاووسی ، محمدرضا (1331 -)، نویسندهردهبندی کنگره :HF5415 /ک2ر9 1388عنوان :روشهای اندازهگیری رضایت مشتریتکرار نام مولف :/ گردآوری و تدوین محمدرضا کاوسی، عباس سقایی؛[برای] شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایرانناشر:تهران : آمهسال نشر :1388صفحه شمار:526 صویژگی :جدول، نمودارشابک/شاپا978-964-606-194-1قیمت :82000 ریالیادداشتکتاب حاضر در سالهای مختلف توسط ناشران متفاوت منتشر شده است. کتابنامه: ص. [517]- 526شناسه افزوده :سقایی ، عباس (1351 -) شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایرانموضوعها :اصفامصرفکنندگان -- رضایت ؛ پرسشنامهها ؛ استانداردهای ایزو 9000لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3759زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت1295HF5415 /ک2ر9 1388 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما مشتریمداری (علمی- کاریردی) (1387) / دادخواه ، محمدرضا (1332 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهدادخواه ، محمدرضا (1332 -)، نویسندهردهبندی کنگره :HF5415/5 /د2م5 1387عنوان :مشتریمداری (علمی- کاریردی)تکرار نام مولف :/ محمدرضا دادخواهناشر:تهران : شهرآشوبسال نشر :1387ناشر دیگر :دانشگاه جامع علمی - کاربردی، مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر، واحد 38صفحه شمار:خ، 184 صویژگی :مصور، جدولشابک/شاپا978-964-7513-28-9قیمت :40000 ریالیادداشتپشت جلد به انگلیسی: Customer oriented concepts and principles. کتابنامه به صورت زیرنویسشناسه افزوده :دانشگاه جامع علمی - کاربردی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر تهرانموضوعها :اصفامشتریشناسی -- مدیریت ؛ مصرفکنندگان -- رضایت ؛ خدمات مشتریلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3848زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت1288HF5415/5 /د2م5 1387 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما