کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
رفتار با مشتری و مشتریمداری (1388) / اصغری ، جمشید (1348 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهاصغری ، جمشید (1348 -)، نویسندهردهبندی کنگره :HF5415/5 /الف6ر7 1388عنوان :رفتار با مشتری و مشتریمداریتکرار نام مولف :/ تألیف جمشید اصغریناشر:تهران : آراد کتابسال نشر :1388ناشر دیگر :تبریز : کهکشان دانشصفحه شمار:77 صویژگی :مصورشابک/شاپا978-6-00-529739-3قیمت :12000 ریالیادداشتص. ع. به انگلیسی: Jamshid Asghari. Oriented Client. عنوان روی جلد: مشتری مداری و رفتار با مشتری: چگونه ارتباطی موثر با مشتری برقرار کنید. مشتری مداری و رفتار با مشتری: چگونه ارتباطی موثر با مشتری برقرار کنیدموضوعها :اصفامشتریشناسی -- مدیریتلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3855زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت1309HF5415/5 /الف6ر7 1388 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما مدیریت ارتباط با مشتری (1390.) / رای ، آلوک کومار، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهرای ، آلوک کومار، نویسندهردهبندی کنگره :HF5415/5 /ر23م4 1390عنوان :مدیریت ارتباط با مشتری : بازمهندسی ارتباطات در فضای مجازیتکرار نام مولف :/نویسنده آلوک کومار رایترجمه و تدوین نورمحمد یعقوبی ... [و دیگران].ناشر:مشهد : انتشارات مرندیزسال نشر :1390.ناشر دیگر :زاهدان : دانشگاه سیستان و بلوچستانفروست :دانشگاه سیستان و بلوچستان ؛ ؛ ۵۸ صفحه شمار:213 ص.ویژگی :مصور، جدول، نمودار.شابک/شاپا978-6-00-106128-8قیمت :50000 ریالیادداشتعنوان اصلی: Customer relationship management : concepts and cases, 2008. کتابنامه. بازمهندسی ارتباطات در فضای مجازی.شناسه افزوده :یعقوبی ، نورمحمد (1354 -)، مترجم دانشگاه سیستان و بلوچستانموضوعها :اصفامشتریشناسی -- مدیریت ؛ خدمات مشتری -- مدیریتلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=11118زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت13650HF5415/5 /ر23م4 1390 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما مشتریمداری (علمی- کاریردی) (1387) / دادخواه ، محمدرضا (1332 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهدادخواه ، محمدرضا (1332 -)، نویسندهردهبندی کنگره :HF5415/5 /د2م5 1387عنوان :مشتریمداری (علمی- کاریردی)تکرار نام مولف :/ محمدرضا دادخواهناشر:تهران : شهرآشوبسال نشر :1387ناشر دیگر :دانشگاه جامع علمی - کاربردی، مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر، واحد 38صفحه شمار:خ، 184 صویژگی :مصور، جدولشابک/شاپا978-964-7513-28-9قیمت :40000 ریالیادداشتپشت جلد به انگلیسی: Customer oriented concepts and principles. کتابنامه به صورت زیرنویسشناسه افزوده :دانشگاه جامع علمی - کاربردی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر تهرانموضوعها :اصفامشتریشناسی -- مدیریت ؛ مصرفکنندگان -- رضایت ؛ خدمات مشتریلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3848زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت1288HF5415/5 /د2م5 1387 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما مشتریمداری (1388) / مرزآبادی ، حسین (1340 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهمرزآبادی ، حسین (1340 -)، نویسندهردهبندی کنگره :HF5415 /م4م5 1388عنوان :مشتریمداریتکرار نام مولف :/ مولف حسین مرزآبادیناشر:تهران : مبنای خردسال نشر :1388صفحه شمار:[123] صویژگی :مصور، جدول، نمودارشابک/شاپا978-6-00-543832-1قیمت :20000 ریالیادداشتپشت جلد به انگلیسی: Hossein Marzabadi.Customer orienting. کتابنامه: ص.[123]موضوعها :اصفامشتریشناسی -- مدیریت ؛ مشتریشناسیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3763زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت4239HF5415 /م4م5 1388 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما