کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی تاثیر ادراک مصرف کنندگان ازبرندهای خارجی برقصد خرید محصولات (مورد مطالعه : خریداران جوان درصنعت پوشاک) (1396) / رضوانی ،مهلا، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهرضوانی ،مهلا، نویسندهردهبندی کنگره :MBA /29 Aعنوان :بررسی تاثیر ادراک مصرف کنندگان ازبرندهای خارجی برقصد خرید محصولات (مورد مطالعه : خریداران جوان درصنعت پوشاک)تکرار نام مولف :مهلا رضوانیعنوان موازی :Investigating the effect of consumers perception of foreign brands on purchase intention (case of young customers / buyers in textile industry)ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهدسال نشر :1396صفحه شمار:112صویژگی :جدول،نمودارمواد همراه :CDیادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد "مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل"شناسه افزوده :رحیم نیا ، فریبرز، استاد راهنما رجوعی ، مرتضی، استاد مشاورموضوعها :اصفاخریداران جوان ؛ ادراک از برند ؛ بررسی وتاثیر مصرف کنندگانلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13618زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتفاقد شماره ثبت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما