دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

اطلاعات مربوط به نویسنده

نویسنده : مجتبی فرخی استاد

رکوردهای مرتبط با این شخص

   مرتب سازی     درج پیشنهاد خرید   پالایش جستجو   جستجو در منابع سایر کتابخانه ها
بررسی ارتباط تداعی ویژگی های برند ، رابطه احساسی برند مصرف کننده و ارزشیابی توسعه برند در شرکت های لبنی... (1399) / گیفانی ، فرناز، نویسنده
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر تصویر و تناسب برند در قصد خرید مشتریان از برندهای ایمپلنت دندانی (1399) / شهسواری ، سیاوش، نویسنده
بررسی تاثیر اعتماد بر وفاداری مشتری با واسطه گری درگیری مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد) (1399) / نیکخویی، نوید، نویسنده
بررسی تاثیر امضاء و آگاهی از برند ، نگرش و شهرت برند بر عملکرد برند از دیدگاه مشتریان با میانجی گری کیفیت ادراک شده (1398) / غلامی ، نیره، نویسنده
بررسی تاثیر آموزش ضمن خدمت بر بهره وری کارکنان با میانجیگیری یادگیری سازمانی (1399) / سلطانی باجگیران ، مریم، نویسنده
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید مصرف کنندگان (مورد مطالعه : کاربران اینستاگرام) (1399) / حسین زاده ، نازنین، نویسنده
بررسی تاثیر نقش ابعاد برند خدماتی بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجی گری اعتماد برند (مورد مطالعه : مشتریان شرکت های تولید کننده ایمپلنت های ارتوپدی و ستون فقرات) (1399) / سمواتی ، سید روح الله، نویسنده
بررسی تاثیرارایه خدمات الکترونیک شهرداری مشهدبر رضایت وقصد استفاده مجددشهروندان (1398) / یزدان شکوه ، حسین، نویسنده
بررسی رابطه بین استراتژی مشتری گرا و عملکرد مالی سازمانی با واسطه گری استراتژی مدیریت منابع انسانی حامی و قابلیت ارتباط با مشتری از منظر مدیران (مورد مطالعه : موسسه اعتباری نور) (1399) / رفائی عبدالحسین زاده ، مهدی، نویسنده
بررسی سنجش کیفیت و ارزش خدمات بر رضایت مشتری با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه : اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی) (1398) / وطن خواه ، معصومه، نویسنده
بررسی عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر رونق گردشگری با میانجی گری مذهب (مورد مطالعه : گردشگران شهر مشهد) (1399) / جلیلی زیدانلو ، جواد، نویسنده
بررسی موانع شبکه فروش بر مدیریت پر تفوی و بازدهی شرکت های بیمه (1399) / پاک جامه ، محمد، نویسنده
تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (1399) / کریمی قدوسی ، سعیده، نویسنده
تاثیر نو آوری برند بر ارزش ادراک شده از طریق نقش میانجی کیفیت ادراک شده ، تجربه برند و شخصیت برند (1399) / حسنی ، احسان، نویسنده
تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک بر رفتار مصرف کنندگان با در نظر گرفتن نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه : شعب بانک کشاورزی مشهد) (1398) / کیمیائی ، حسین، نویسنده

کاربران آنلاین :