دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

اطلاعات مربوط به نویسنده

نویسنده : باباجانی محمدی ، سعیده

رکوردهای مرتبط با این شخص

   مرتب سازی     درج پیشنهاد خرید   پالایش جستجو   جستجو در منابع سایر کتابخانه ها
بررسی ارتباط تداعی ویژگی های برند ، رابطه احساسی برند مصرف کننده و ارزشیابی توسعه برند در شرکت های لبنی... (1399) / گیفانی ، فرناز، نویسنده
بررسی تاثیر اعتماد بر وفاداری مشتری با واسطه گری درگیری مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد) (1399) / نیکخویی، نوید، نویسنده
بررسی تاثیر امضاء و آگاهی از برند ، نگرش و شهرت برند بر عملکرد برند از دیدگاه مشتریان با میانجی گری کیفیت ادراک شده (1398) / غلامی ، نیره، نویسنده
بررسی تاثیر آموزش ضمن خدمت بر بهره وری کارکنان با میانجیگیری یادگیری سازمانی (1399) / سلطانی باجگیران ، مریم، نویسنده
بررسی تاثیر شایستگی های مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش تعدیلگر مهارت کار آفرینانه در شهرک صنعتی توس مشهد (1399) / عباسی ارزنه ئی ، فاطمه، نویسنده
بررسی تاثیر شخصیت برند بر نگرش مشتریان با میانجی گری جذابیت برند (مورد مطالعه : موسسه اعتباری ملل) (1399) / ذاکری اصل ، مهدی، نویسنده
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر تعالی سازمان با میانجیگری توانمند سازی کارکنان (1399) / قاسمی ، سید مجتبی، نویسنده
بررسی تاثیر نقش ابعاد برند خدماتی بر ارزش برند و تصویر ادراک شده با میانجی گری اعتماد برند (مورد مطالعه : مشتریان شرکت های تولید کننده ایمپلنت های ارتوپدی و ستون فقرات) (1399) / سمواتی ، سید روح الله، نویسنده
بررسی تاثیر ویژگی های روان شناختی مشتریان بر قصد استفاده مجدد با میانجی گری نگرش آنها (1397) / رضایی طلب ، سارا، نویسنده
بررسی رابطه بین استراتژی مشتری گرا و عملکرد مالی سازمانی با واسطه گری استراتژی مدیریت منابع انسانی حامی و قابلیت ارتباط با مشتری از منظر مدیران (مورد مطالعه : موسسه اعتباری نور) (1399) / رفائی عبدالحسین زاده ، مهدی، نویسنده
بررسی سنجش کیفیت و ارزش خدمات بر رضایت مشتری با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه : اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی) (1398) / وطن خواه ، معصومه، نویسنده
بررسی عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر رونق گردشگری با میانجی گری مذهب (مورد مطالعه : گردشگران شهر مشهد) (1399) / جلیلی زیدانلو ، جواد، نویسنده
بررسی نقش احساسات مثبت و منفی در قصد خرید مجدد تبلیغات دهان به دهان و وابستگی عاطفی به برند (مورد مطالعه گوشی تلفن همراه در مشهد) (1398) / حدادیان ، ناصر، نویسنده
بررسی پیشایندهای ادراک از کیفیت خدمات: تاثیر ویژگی های خرده فروشی آنلاین بر رضایت ، وفاداری و قصد خرید مجدد مشتری (1399) / تقی زاده خسرویه ، حسین، نویسنده
تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (1399) / کریمی قدوسی ، سعیده، نویسنده

کاربران آنلاین :