کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر رونق گردشگری با میانجی گری مذهب (مورد مطالعه : گردشگران شهر مشهد) (1399) / جلیلی زیدانلو ، جواد، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهجلیلی زیدانلو ، جواد، نویسندهردهبندی کنگره :MBA51A /1399عنوان :بررسی عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر رونق گردشگری با میانجی گری مذهب (مورد مطالعه : گردشگران شهر مشهد)تکرار نام مولف :نگارش : جواد جلیلی زیدانلوعنوان موازی :Investigating the marketing mix factors of tourism prosperity through the mediator role of religious....ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهدسال نشر :1399عنوان قراردادی : پایان نامهصفحه شمار:84صویژگی :مصور، جدول، نمودارمواد همراه :CDیادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"شناسه افزوده :فرخی استاد ، مجتبی، استاد راهنما باباجانی محمدی ، سعیده، استاد مشاورموضوعها :اصفامحصول ؛ قیمتگذاری ؛ برنامهریزی ؛ جاذبه های گردشگری ؛ گردشگریلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14654زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMA51AMBA51A /1399 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما