کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید مصرف کنندگان (مورد مطالعه : کاربران اینستاگرام) (1399) / حسین زاده ، نازنین، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهحسین زاده ، نازنین، نویسندهردهبندی کنگره :MBA68A /1399عنوان :بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید مصرف کنندگان (مورد مطالعه : کاربران اینستاگرام)تکرار نام مولف :نگارش: نازنین حسین زادهعنوان موازی :Investigating the impact of social network marketing of perceved value and intention to buy xonsumersناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهدسال نشر :1399عنوان قراردادی : پایان نامهصفحه شمار:133صویژگی :مصور، جدول، نمودارمواد همراه :CDیادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"شناسه افزوده :باباجانی محمدی ، سعیده (1357 -)، استاد راهنما فرخی استاد ، مجتبی، استاد مشاورموضوعها :اصفابازاریابی ؛ شبکههای اجتماعی ؛ اینستاگرام ؛ تصمصم گیری خریدارانلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14672زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتMBA68AMBA68A /1399 پایاننامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوسسایراسناد مرجعغیر قابل امانت نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما