دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

ارتباط بین قابلیت های مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات در شعب بانک ملت (1395) / شیخ الاسلامی ، زینب، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهشیخ الاسلامی ، زینب، نویسنده
رده‌بندی کنگره :MBA ‭‭/2A 1395
عنوان :ارتباط بین قابلیت های مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات در شعب بانک ملت
تکرار نام مولف :زینب شیخ الاسلامی
سال نشر :1395
صفحه شمار:126ص
مواد همراه :CD
شناسه افزوده :فرخی استاد ، مصطفی، استاد مشاور
رجوعی ، مرتضی، استاد راهنما
موضوع‌ها :اصفا
بانک ملت - مشهد ؛ مدیریت دانش ؛ کیفیت خدمات
مندرجاتکارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تحول
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12361
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA 2AMBA ‭‭/2A 1395 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :