دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی ارتباط تصویر ذهنی از برند سازمان با وفاداری مشتریان از طریق نقش میانجی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک(بانک سامان شعب شهر مشهد) (1395) / دادستان ، علیرضا، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهدادستان ، علیرضا، نویسنده
رده‌بندی کنگره :MBA ‭/10A 1395
عنوان :بررسی ارتباط تصویر ذهنی از برند سازمان با وفاداری مشتریان از طریق نقش میانجی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک(بانک سامان شعب شهر مشهد)
تکرار نام مولف :علیرضا دادستان
سال نشر :1395
مواد همراه :CD
یادداشتکارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
شناسه افزوده :ناصری ، نازیا سادات، استاد راهنما
موضوع‌ها :اصفا
خدمات بانکداری الکترونیکی ؛ برند سازمان - تصویر ؛ وفاداری مشتریان
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12581
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA 10AMBA ‭/10A 1395 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :