دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی رابطه کیفیت خدمات بانک و رضایتمندی مشتری بر اساس مدل سر و کوال (1395) / علیزاده کیارسی ، الهه، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهعلیزاده کیارسی ، الهه، نویسنده
رده‌بندی کنگره :MBA ‭/11A 1395
عنوان :بررسی رابطه کیفیت خدمات بانک و رضایتمندی مشتری بر اساس مدل سر و کوال
تکرار نام مولف :الهه علیزاده کیارسی
سال نشر :1395
مواد همراه :cd
شناسه افزوده :حقی ، سیدرضا (1343 -)، استاد راهنما
رحیم زاده ، اشکان، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
خدمات بانکی ؛ رضایتمندی ؛ ضمانت و تضمین
مندرجاتکارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12740
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA 11AMBA ‭/11A 1395 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :