دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر خلق ارزش ویژه برند (1396) / موسوی ، سید عباس، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهموسوی ، سید عباس، نویسنده
رده‌بندی کنگره :MBA ‭/16A 1396
عنوان :بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر خلق ارزش ویژه برند : مورد مطالعه : فروشگاه های زنجیره ای پروما و هایپرمی مشهد
تکرار نام مولف :سید عباس موسوی
عنوان موازی :An Investigation of the Impact of Social Marketing on Creating Brand Equity
سال نشر :1396
مواد همراه :CD
یادداشتکارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل
شناسه افزوده :رجوعی ، مرتضی، استاد راهنما
فرخی استاد ، مصطفی، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
بازاریابی ؛ بازاریابی اجتماعی ؛ برندها ؛ کیفیت برندها
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12845
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA 16AMBA ‭/16A 1396 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :