دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

تاثیر اتیکت های خصوصی و محرک های اقتصادی بر روی وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای منتخب شهر مشهد) (1395) / پیوه ژندی ، رضا، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهپیوه ژندی ، رضا، نویسنده
رده‌بندی کنگره :MBA ‭/18A 1395
عنوان :تاثیر اتیکت های خصوصی و محرک های اقتصادی بر روی وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای منتخب شهر مشهد)
تکرار نام مولف :رضا پیوه ژندی
عنوان موازی :Effect of Private Labels and Economic Drivers on Customer Loyalty (Case Study: Chain Stores Selective in Mashhad)
سال نشر :1395
مواد همراه :CD
یادداشتکارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل
شناسه افزوده :حقی ، سیدرضا (1343 -)، استاد راهنما
سعادت نیا ، فرهاد، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
اتیکت ؛ اتیکتهای خصوصی ؛ محرک های اختصاصی ؛ مشتریان
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=12867
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA 18AMBA ‭/18A 1395 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :