دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

مدیریت ارتباط با مشتری CRM (1394) / پین ، آدریان (1945 - م)، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهپین ، آدریان (1945 - م)، نویسنده
رده‌بندی کنگره :HF5415/5 ‭/پ9 4م 1394
عنوان :مدیریت ارتباط با مشتری CRM : دستیابی به تعالی در مدیریت مشتری
تکرار نام مولف :تالیف آدریان پاینه ترجمه حمیدرضا کوشا، علی سیبویه
ناشر:مشهد : دانشگاه امام رضا(ع)
سال نشر :1394
فروست :دانشگاه امام رضا(ع) ؛ 171
صفحه شمار:500 ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
شابک/شاپا978-6-00-565054-9
قیمت :200000 ریال
یادداشتعنوان اصلی: Handbook of CRM : achieving excellence in customer managementAuthor, [2006]
کتاب حاضر اولین بار در سال 1393 تحت عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» با ترجمه محمدابراهیم گوهریان، مریم خیردست توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است
کتابنامه: ص. [492]-500
دستیابی به تعالی در مدیریت مشتری
شناسه افزوده :دانشگاه امام رضا(ع)
کوشا ، حمیدرضا (1358 -)، مترجم
سیبویه ، علی (1363 -)، مترجم
موضوع‌ها :اصفا
مشتری‌شناسی ؛ بازاریابی ارتباطی
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13076
زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
16352HF5415/5 ‭/پ9 4م 1394 کتاب فارسیکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد معمولیموجود

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :