دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر تجانس برند بر وفاداری مشتریان محصولات ورزشی از طریق نقش میانجی ارزش ویژه برند (1396) / وصال ، سید رسول، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهوصال ، سید رسول، نویسنده
رده‌بندی کنگره :MBA ‭/19A 1396
عنوان :بررسی تاثیر تجانس برند بر وفاداری مشتریان محصولات ورزشی از طریق نقش میانجی ارزش ویژه برند
تکرار نام مولف :سید رسول وصال
عنوان موازی :Invetigating the Impact of Brand Loyalty in Sport Products with the Mediator role of Brand Equity
سال نشر :1396
مواد همراه :CD
شناسه افزوده :رجوعی ، مرتضی، استاد راهنما
موضوع‌ها :اصفا
محصولات فروشی ؛ تجانس برند ؛ ارزش ویژه برند ؛ وفاداری مشتریان
مندرجاتکارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13098
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA 19AMBA ‭/19A 1396 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :