دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی اثر مشتری گرایی و ویژگی های ارائه دهنده خدمات بر تداوم رابطه مشتریان در بانک قوامین شهر مشهد (1397) / باقریه یزدی ، مهدی، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهباقریه یزدی ، مهدی، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBA24A ‭/1397
عنوان :بررسی اثر مشتری گرایی و ویژگی های ارائه دهنده خدمات بر تداوم رابطه مشتریان در بانک قوامین شهر مشهد
عنوان موازی :The relationship between customer orientation and service provider features with the continuity of customer relationships with the bank in Ghavamin Bank in Mashhad
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1397
صفحه شمار:129ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " مدیریت بازرگانی "
شناسه افزوده :باباجانی محمدی ، سعیده (1357 -)، استاد راهنما
فرخی استاد ، مصطفی، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
مشتری گرایی ؛ ویژه گیهای ارائه دهنده خدمات ؛ تداوم رابطه ؛ بانک قوامین
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13447
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
فاقد شماره ثبت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :