دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر ادراک مصرف کنندگان ازبرندهای خارجی برقصد خرید محصولات (مورد مطالعه : خریداران جوان درصنعت پوشاک) (1396) / رضوانی ،مهلا، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهرضوانی ،مهلا، نویسنده
رده‌بندی کنگره :MBA ‭/29 A
عنوان :بررسی تاثیر ادراک مصرف کنندگان ازبرندهای خارجی برقصد خرید محصولات (مورد مطالعه : خریداران جوان درصنعت پوشاک)
تکرار نام مولف :مهلا رضوانی
عنوان موازی :Investigating the effect of consumers perception of foreign brands on purchase intention (case of young customers / buyers in textile industry)
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1396
صفحه شمار:112ص
ویژگی :جدول،نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد "مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل"
شناسه افزوده :رحیم نیا ، فریبرز، استاد راهنما
رجوعی ، مرتضی، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
خریداران جوان ؛ ادراک از برند ؛ بررسی وتاثیر مصرف کنندگان
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13618
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
فاقد شماره ثبت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :