دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و تصویر بانک بر قصد استفاده مجدد مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی (1397) / معدنیان ، المیرا، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهمعدنیان ، المیرا، نویسنده
رده‌بندی کنگره :MBA ‭/36A 1997
عنوان :بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و تصویر بانک بر قصد استفاده مجدد مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی : (مطالعه موردی مشتریان بانک پارسیان شهرستان مشهد): استاد راهنما ، دکتر سید رضا حقی : استاد مشاور ، دکتر علی مختاری
تکرار نام مولف :المیرا معدنیان
عنوان موازی :Investingating the effect of aafiliated marketing and corporate image on intention of customers to use internate banking services
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1397
صفحه شمار:95ص
ویژگی :مصور، جدول
مواد همراه :CD
یادداشت" مقاله این پایان نامه تحت عنوان : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند با در نظر گرفتن ابعاد آن بر قصد استفاده مشتریان در کسب و کارهای مختلف (همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی 19 و 20 اردیبهشت 1397 مشهد) ارائه گردید.
" پایان نامه کارشناسی ارشد گروه مدیریت"
شناسه افزوده :حقی ، سیدرضا (1343 -)، استاد راهنما
مختاری ، علی (1349 -)، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
بازاریابی ؛ خدمات بانکداری الکترونیکی ؛ بانک پارسیان
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13916
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
34/1AMBA 36/A پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت
36/1MBA ‭/36A 1997 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :