دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

تاثیر کیفیت خدمات ، تصویر برند و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری (مورد مطالعه مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب ارزی ریالی مشهد) (1397) / صفایی ، سید علی اکبر، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهصفایی ، سید علی اکبر، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBM 38A ‭/1397
عنوان :تاثیر کیفیت خدمات ، تصویر برند و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری (مورد مطالعه مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب ارزی ریالی مشهد)
تکرار نام مولف :نگارش : سید علی اکبر صفایی
عنوان موازی :Impact of service quality, brand image and perceived value on customer loalty......
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1397
صفحه شمار:95ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " مدیریت "
شناسه افزوده :حقی ، سیدرضا (1343 -)، استاد راهنما
مختاری ، علی (1349 -)، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
کیفیت خدمت ؛ برند سازمان - تصویر ؛ وفاداری مشتریان ؛ بانک اقتصاد نوین
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14391
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
38A‭MBM 38A ‭/1397 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :