دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

تاثیرکیفیت خدمات ،تصویربرندوارزش ادراک شده بروفاداری مشتری (مورد مطالعه مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب ارزی ریالی مشهد) (1397) / صفایی، سیدعلی اکبر، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهصفایی، سیدعلی اکبر، نویسنده
رده‌بندی کنگره :MBA ‭/38A،1397
عنوان :تاثیرکیفیت خدمات ،تصویربرندوارزش ادراک شده بروفاداری مشتری (مورد مطالعه مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب ارزی ریالی مشهد)
تکرار نام مولف :نگارش :سیدعلی اکبرصفایی
عنوان موازی :Impact of service quality ،brand image and perceived value on customer Loyalty Case Study : Selected Branches of the Eghtesad Novin Bank in Mashhad
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1397
صفحه شمار:95ص
ویژگی :جدول
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی "گرایش بازاریابی بین الملل "
شناسه افزوده :حقی، سیدرضا، استاد راهنما
مختاری، علی، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
بانک اقتصاد نوین ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتری ؛ تصویربرند
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14439
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
A 38MBA ‭/38A،1397 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :