دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر آوازه ،شواهدو اعتماد به برند برترغیب به انتخاب بامیانجی گری تصویر برند(موررد مطالعه :بیمارستان های دولتی شهرمشهد) (1398) / وارسته خجسته ،محمدرضا، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهوارسته خجسته ،محمدرضا، نویسنده
رده‌بندی کنگره :MBA ‭/43A ،1398
عنوان :بررسی تاثیر آوازه ،شواهدو اعتماد به برند برترغیب به انتخاب بامیانجی گری تصویر برند(موررد مطالعه :بیمارستان های دولتی شهرمشهد)
تکرار نام مولف :نگارش :محمدرضا وارسته خجسته
عنوان موازی :Investigate the Impact of Reputation ،Evidence and Brand Trust on Persuading to Choose with Brand Image Mediation (case study : Mashhad public Hospitals)
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1398
صفحه شمار:104ص
ویژگی :جدول ،نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی "بازرگانی بین الملل"
شناسه افزوده :فرخی استاد ، مصطفی، استاد راهنما
باباجانی محمدی ، سعیده، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
برند ؛ اعتمادبه برند ؛ تصویربرند ؛ بیمارستانهای دولتی
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14461
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
43A،1398MBA ‭/43A ،1398 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :