دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر رونق گردشگری با میانجی گری مذهب (مورد مطالعه : گردشگران شهر مشهد) (1399) / جلیلی زیدانلو ، جواد، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهجلیلی زیدانلو ، جواد، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBA51A ‭/1399
عنوان :بررسی عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر رونق گردشگری با میانجی گری مذهب (مورد مطالعه : گردشگران شهر مشهد)
تکرار نام مولف :نگارش : جواد جلیلی زیدانلو
عنوان موازی :Investigating the marketing mix factors of tourism prosperity through the mediator role of religious....
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1399
عنوان قراردادی : پایان نامه
صفحه شمار:84ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"
شناسه افزوده :فرخی استاد ، مجتبی، استاد راهنما
باباجانی محمدی ، سعیده، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
محصول ؛ قیمت‌گذاری ؛ برنامه‌ریزی ؛ جاذبه های گردشگری ؛ گردشگری
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14654
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MA51A‭MBA51A ‭/1399 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :