دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی رابطه بین استراتژی مشتری گرا و عملکرد مالی سازمانی با واسطه گری استراتژی مدیریت منابع انسانی حامی و قابلیت ارتباط با مشتری از منظر مدیران (مورد مطالعه : موسسه اعتباری نور) (1399) / رفائی عبدالحسین زاده ، مهدی، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهرفائی عبدالحسین زاده ، مهدی، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBA52A ‭/1399
عنوان :بررسی رابطه بین استراتژی مشتری گرا و عملکرد مالی سازمانی با واسطه گری استراتژی مدیریت منابع انسانی حامی و قابلیت ارتباط با مشتری از منظر مدیران (مورد مطالعه : موسسه اعتباری نور)
تکرار نام مولف :نگارش: مهدی رفائی عبدالحسین زاده
عنوان موازی :Investigating the relationship between customer oriented strategy and organizational financial performance with ............
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1399
عنوان قراردادی : پایان نامه
صفحه شمار:126ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت "
شناسه افزوده :باباجانی محمدی ، سعیده، استاد راهنما
فرخی استاد ، مجتبی، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
مدیریت منابع انسانی ؛ قابلیت ارتباط با مشتری ؛ عملکرد مالی ؛ عملکرد سازمانی
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14655
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA52A‭MBA52A ‭/1399 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :