دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی ارتباط تداعی ویژگی های برند ، رابطه احساسی برند مصرف کننده و ارزشیابی توسعه برند در شرکت های لبنی... (1399) / گیفانی ، فرناز، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهگیفانی ، فرناز، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBA53A ‭/1399
عنوان :بررسی ارتباط تداعی ویژگی های برند ، رابطه احساسی برند مصرف کننده و ارزشیابی توسعه برند در شرکت های لبنی...
تکرار نام مولف :نگارش: فرناز گیفانی
عنوان موازی :The relationship between charcteristics associated with the brand, the brand-consumer
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1399
عنوان قراردادی : پایان نامه
صفحه شمار:102ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"
شناسه افزوده :فرخی استاد ، مجتبی، استاد راهنما
باباجانی محمدی ، سعیده، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
ویژگی های برند ؛ ارزش ویژه برند ؛ شرکت های لبنی
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14656
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA53A‭MBA53A ‭/1399 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :