دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی پیشایندهای ادراک از کیفیت خدمات: تاثیر ویژگی های خرده فروشی آنلاین بر رضایت ، وفاداری و قصد خرید مجدد مشتری (1399) / تقی زاده خسرویه ، حسین، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهتقی زاده خسرویه ، حسین، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBA57A ‭/1399
عنوان :بررسی پیشایندهای ادراک از کیفیت خدمات: تاثیر ویژگی های خرده فروشی آنلاین بر رضایت ، وفاداری و قصد خرید مجدد مشتری
تکرار نام مولف :نگارش: حسین تقی زاده خسرویه
عنوان موازی :Investigating the antecedents of service quality: the effet of online retailing features on customer's satisfaction, loyalty, and repurchase intention (The case of digikala website)
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1399
عنوان قراردادی : پایان نامه
صفحه شمار:99ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"
شناسه افزوده :باباجانی محمدی ، سعیده، استاد راهنما
شعرباف ، احمد، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
کیفیت خدمات ؛ فروشگاه اینترنتی ؛ رضایت مشتری
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14661
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA57A‭MBA57A ‭/1399 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :