دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی سنجش کیفیت و ارزش خدمات بر رضایت مشتری با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه : اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی) (1398) / وطن خواه ، معصومه، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهوطن خواه ، معصومه، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBA64A ‭/1398
عنوان :بررسی سنجش کیفیت و ارزش خدمات بر رضایت مشتری با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه : اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی)
تکرار نام مولف :نگارش: معصومه وطن خواه
عنوان موازی :Assessing the quality and value of services on customer satisfaction mediated by organizational culture ...
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1398
عنوان قراردادی : پایان نامه
صفحه شمار:120ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"
شناسه افزوده :باباجانی محمدی ، سعیده، استاد راهنما
فرخی استاد ، مجتبی، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
کیفیت خدمات ؛ ارزش گذاری ؛ رضایت مشتری ؛ اعتماد مشتریان
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14668
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA64A‭MBA64A ‭/1398 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :