دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید مصرف کنندگان (مورد مطالعه : کاربران اینستاگرام) (1399) / حسین زاده ، نازنین، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهحسین زاده ، نازنین، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBA68A ‭/1399
عنوان :بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید مصرف کنندگان (مورد مطالعه : کاربران اینستاگرام)
تکرار نام مولف :نگارش: نازنین حسین زاده
عنوان موازی :Investigating the impact of social network marketing of perceved value and intention to buy xonsumers
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1399
عنوان قراردادی : پایان نامه
صفحه شمار:133ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"
شناسه افزوده :باباجانی محمدی ، سعیده (1357 -)، استاد راهنما
فرخی استاد ، مجتبی، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
بازاریابی ؛ شبکه‌های اجتماعی ؛ اینستاگرام ؛ تصمصم گیری خریداران
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14672
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA68A‭MBA68A ‭/1399 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :