دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

تاثیر نو آوری برند بر ارزش ادراک شده از طریق نقش میانجی کیفیت ادراک شده ، تجربه برند و شخصیت برند (1399) / حسنی ، احسان، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهحسنی ، احسان، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBA69A ‭/1399
عنوان :تاثیر نو آوری برند بر ارزش ادراک شده از طریق نقش میانجی کیفیت ادراک شده ، تجربه برند و شخصیت برند : (مورد مطالعه : شرکت بازرگانی کاوش تجارت)
تکرار نام مولف :نگارش: احسان حسنی
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1399
عنوان قراردادی : پایان نامه
صفحه شمار:64ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت"
شناسه افزوده :فرخی استاد ، مجتبی، استاد راهنما
فرخی استاد ، مجتبی، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
نوآوری برند ؛ ادراک از برند ؛ کیفیت ادراک شده ؛ برند
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14673
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA69A‭MBA69A ‭/1399 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :