دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر تصویر و تناسب برند در قصد خرید مشتریان از برندهای ایمپلنت دندانی (1399) / شهسواری ، سیاوش، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهشهسواری ، سیاوش، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭MBA72A ‭/1399
عنوان :بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر تصویر و تناسب برند در قصد خرید مشتریان از برندهای ایمپلنت دندانی : مشتریان در شهر مشهد
تکرار نام مولف :نگارش: سیاوش شهسواری
عنوان موازی :Investingating the effect of brand equity of brand image and brand fit in order to intention to buy............
ناشر:موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
سال نشر :1399
عنوان قراردادی : پایان نامه
صفحه شمار:99ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
مواد همراه :CD
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد " رشته مدیریت بازرگانی "
شناسه افزوده :فرخی استاد ، مجتبی، استاد راهنما
موضوع‌ها :اصفا
تصویربرند ؛ ارزش ویژه برند ؛ تناسب برند ؛ قصد خرید
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=14721
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
MBA72A‭MBA72A ‭/1399 پایان‌نامهکتابخانه موسسه آموزش عالی فردوساسناد مرجعغیر قابل امانت

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :